3 Oct 2017

10 kníh na mojom jesennom TBR liste

Za posledný mesiac sa mi nakopilo niekoľko nových kníh, ktoré mi láskavo poslali vydavateľstvá alebo som si ich sama kúpila - to nehovorím o tých neprečítaných knihách, ktoré mi stoja na poličke už neviem ako dlho a nedostalo sa im zatiaľ žiadnej lásky. A keďže si rada dávam ciele, ktoré by som v danom mesiaci chcela dosiahnuť a zároveň som sa chcela motivovať, aby som prečítala viac kníh, zostavila som si jesenný TBR.

Ja viem, ja viem, nie som veľmi dobrá s týmito svojimi TBR, lebo koniec koncov buď knihy vôbec neprečítam, alebo mám nakoniec chuť na niečo úplne iné a zoznam zahodím niekam do koša a robím si čo chcem. Navyše, tento list nie je ani v najmenšom realistický, lebo prečítať 10 kníh do konca jesene pri mojej momentálnej robote a ešte k tomu pri šteňati, ktoré sme si zadovážili... nuž je to celkom odvážny cieľ. 

Predovšetkým by som chcela prečítať recenzné výtlačky, keďže tie sú pre mňa prioritou. Prvým na zozname je Ruže a dýka, keďže som na pokračovanie čakala celkom dlho a naozaj som sa jej nevedela dočkať. Nemôžem sa dočkať, kedy sa znova vrátim do orientálneho príbehu knihy a jednotka skončila pekným cliffhangerom, tak dúfam, že dostanem odpovede a všetko dobre dopadne. 
Druhou knihou na zozname je Píseň zimy. Tú som chcela hneď ako vyšla, ale ovládla som sa a počkala si na český preklad, tak dúfam, že ma nesklame. Námet znie úplne skvelo a páčilo sa to aj Lili, tak myslím, že sa to bude páčiť aj mne. Navyše, tá obálka je úžasná a už zverejnili aj obálku druhého dielu a tá je ešte úžasnejšia. 

Toto je náš príbeh je kniha na spôsob Klamárov, teda aspoň sa domnievam, keďže som Klamárov nečítala, ale z toho, čo som o nich počula mi to tak pripadá. Ide v podstate o príbeh 5 chalanov, ktorí sa vydali na lov a vrátili sa len 4. Znie to veľmi zaujímavo a dlho som nečítala príbeh s tajomstvom. 
Samozrejme, pridala som naň aj Vraniu šestku, ktorá onedlho vychádza v Slovarte a na ktorú sa neskutočne teším a zrejme mám aj priveľmi veľké očakávania, ale ja za to nemôžem, môžu za to ľudia, ktorí to už čítali a to, že z každej strany len počúvam, aké je to dokonalé a vtipné a neviem čo ešte. 

Do môjho zoznamu patrili aj knihy Falošný bozk a Navždy s láskou Lara Jean, pričom Falošný bozk som už stihla prečítať a s Larou Jean som tak v 3/4, takže to by som mohla tiež čoskoro dokončiť. 
Spomedzi kníh, ktoré mám doma by som už konečne mohla prečítať Queen of Shadows, lebo mi to trvá strašne dlho a ja tú sériu mám rada, len akosi... sa neviem dokopať k ďalšej časti. To je ako aj s Acomafom. Acotar bol úplne dokonalý, ale keď vyšiel acomaf, nemohla som sa k nej akosi dostať až vlastne krátko predtým ako vyšiel acowar. Neviem, ja nie som veľmi dobrá v držaní tempa so sériami. 

Rozhodne by som chcela prečítať aj Three Dark Crowns, pretože to mám doma už rok a chcela by som si kúpiť pokračovanie, no až potom, čo budem vedieť, že sa mi to páči. 
Chcela by som re-readnuť aj These Broken Stars, pretože som si zakúpila celú sériu a jednotka bola naozaj dobrá, len si z toho už veľa nepamätám a predtým, než sa pustím do ostatných, chcem prečítať 

V neposlednom rade by som chcela prečítať Nevernight, pretože Jaya Kristoffa zbožňujem a už sa na ňu chystám poriadne dlho a stále nič. 

A čo vy? Ktoré knihy by ste chceli prečítať v najbližšej budúcnosti?




No comments :

Post a Comment